Kočí žene koně skrz deštivou a mokrou roklinu nahoru do nebezpečných hor. Blesky vytváří na obzoru děsivé obrysy hradu. V dostavníku směřujícím do Čertova hrádku se veze podivná společnost. Všichni patří ke dvěma mocným spolkům. Navzájem se ale neznají a během jízdy se mezi sebou snaží najít spojence.
Hráči se ocitají v roli cestujících ve zmíněném kočáře a snaží se nalézt své soukmenovce z řádu nebo bratrstva. Na začátku si každý účastník hry vylosuje kromě příslušnosti k jednomu ze spolků také povolání propůjčující mu nějakou speciální schopnost. Na cestu dostavníkem obdrží do svého zavazadla navíc náhodně jeden předmět.
Cílem hry je zjistit své soukmenovce a získat společně tři předměty symbolizující moc spolku (pro bratrstvo Poháry intrik a pro řád Klíče moci). Jeden z předmětů smí být nahrazen kabelou. Při určité kombinaci předmětů existuje dokonce možnost samostatného vítězství jednoho hráče.
Hráči se neustále střídají v napadání jiných hráčů ve snaze zjistit o ostatních tajné informace či získat jejich předměty. Při vyhodnocení každého útoku mohou obě strany konfliktu podpořit také ostatní hráči a k podpoře využít i předměty ve svém vlastnictví.
Hodnocení
Hru lze hrát v různém počtu hráčů, lépe funguje při sudém počtu hráčů, kdy mají oba spolky stejný počet členů. Tato týmová hra s velmi originálním mechanismem nutí hráče odhadovat ostatní a na základě způsobu jejich hry mezi nimi hledat spojence a protivníky. Vše funguje až nečekaně dobře pokud se podaří všechny hráče dostatečně vtáhnout do děje. Jeden nebo dva "statisté" dokáží ale hru spolehlivě nabourat.