Nové vydání hry Taj Mahal přináší zpět na jednu z nejzajímavějších dražebních her. Hra přes svá jednoduchá pravidla přináší skvělý herní zážitek a oprávněně patří mezi největší designérské skvosty Reinera Knizii.
Herní materiál a zejména dražební karty nového vydání vypadají vskutku nádherně a rychle navodí správnou atmosféru. Přeneseme se totiž, jak ostatně napovídá již samotný název hry, o několik století zpět a tisíce kilometrů dál až do Indie. Budeme využívat slony, stavět paláce, ovládat dopravní tepny a bohatnout obchodem.
Hráči postupně společně putují provinciemi a staví paláce, které se snaží propojit se svými paláci postavenými v dříve navštívených provinciích. Před zastávkou v každé provincii probíhá dražba. V každé dražbě je k dispozici šest zajímavých předmětů. Čtyři z nich umožňují při zisku dvojice stejných předmětů převzít jednu ze čtyř specifických karet použitelných při dražbách (na rozdíl od normálních se po použití nezahazují). Dále se draží různé zboží (koření, čaj, rýže a drahokamy) a možnost postavení jednoho paláce v provincii navíc. Kdo vydrží v dražbě déle, většinou toho také vydraží více, ale zase doplňuje dražební karty z již přebrané hromádky.
Vlastní tah po vystoupení z dražby je velmi rychlý - postavení paláce a dobrání dvou z vyložených karet do ruky. To spolu s originálním způsobem dražby způsobuje, že dochází k minimálním prostojům, všichni účastníci jsou stále "ve hře" a odpadají dlouhé pauzy mezi dvěma následujícími tahy jednoho hráče.
Boduje se průběžně získané zboží a postavené paláce. Pozor, není to jen prosté bodování bod za kus, ale obojí bodování má své zvláštnosti. Občas se navíc dají získat také dva bonusové body.
Partie je neustále zajímavá a dramatická. Hráč může průběžně uzpůsobovat své plány momentální situaci a zejména kartám, které drží v ruce. Nikdo přesně neví, jaké úmysly skrývají soupeři. Rozhodnutí padne často až v posledním tahu.